بازنگری محیط خانه های هوشمند : معماری ، تکنولوژی و برنامه های کاربردی

دسته بندي : فنی و مهندسی » معماری

2            . نتیجه گیری

این مقاله مجموعه ای از ویژگیها را برای طبقه بندی جامع در این اثر معرفی کرده است . بر اساس این طبقه بندی ، ما برخی پروژه های تحقیقی را با این هدف برای ایجاد درک و شناخت کامل تر کاربر از مشکلات تحقیق ، چالش ها و پیامدها در حوزه ی مهندسی SHE بازنگری کرده ایم . اگرچه بازنگری ما جامع نیست و نمی تواند باشد ، ما تعدادی از مسائل ضروری را شناسایی کردیم که باید برای تحقیقات موفقیت آمیز SHE بر حسب تکنولوژی ها ، استانداردها و متدهای محاسباتی به کار رفته ، همچنین برنامه های کاربردی مفید SHE در نظر گرفته شود . 

دسته بندی: فنی و مهندسی » معماری

تعداد مشاهده: 2507 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

تعداد صفحات: 23

حجم فایل:724 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:

    1 . مقدمه

    دیدگاه (مفهوم) خانه هوشمند در اوایل قرن بیستم خیلی قبلتر و به طورمستقل از تکنولوژی های اطلاعات و ارتباطات پدیدار شد . با این وجود ، دیدگاه خانه هوشمند فقط از نظر تکنیکی با اشاعه ی توسعه های اخیر در تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات مرتبط با شبکه های کامپیوتر ، سیستم های تعبیه شده و هوش مصنوعی امکان پذیر شد ، و بنابراین یک بازار واقعی شد که در پایان قرن بیستم 0 آغاز قرن بیست و یکم شروع به کار کرد . مقاله ی اولیه پیدایش دیدگاه خانه هوشمند را عمدتاً از دیدگاه تاریخی ، اجتماعی و فلسفی مورد اشاره قرار داد .

    دیدگاه خانه هوشمند عمدتاً مرتبط با حوزه تاسیس شده مکانیزه کردن خانه ها می باشد که همچنین به Domotic و حوزه های رایج تر از هوشمندی محیط و محیط های هوشمند شناخته شده است . این دیدگاه اخیراً به ایده ی محیط خانه های هوشمند درآمد که از این پس آنرا SHE می نامیم . SHE به این صورت درنظر گرفته می شود که قادر است تا اشکال مختلف « هوش مصنوعی » را با ارتقاء سیستم های مکانیزه کردن خانه ها با « عملکرد هوشمند » جدید را نشان دهد که به اهداف متنوع سطح بالا رفاه مانند افزایش راحتی ، کاهش هزینه های عملیاتی ، تضمین امنیت و امنیت برای صاحبان خانه اشاره دارد .

    متعاقباً ، با آغاز دهه ی 90 ، پیشرفت ها در تکنولوژی شبکه ، همچنین کوچک سازی وسایل همراه با افزایش قدرت محاسباتی در محاسبات فراگیر و حاضر ، انگیزه مهمی به تحقیق و بررسی SHE دست داد . این گرایش در دهه ی اخیر با گسترش حوزه های جدید محاسبه سبز آشکار تر بود که به توسعه ی الگوی محاسباتی پایدار از نظر محیطی با تاثیر برمحیط وانرژی و همچنین به حفاظت از منابع طبیعی و پشتیبانی از رشد اقتصادی «سبز» و پایدار کمک کرد .

    در این زمینه ، هدف تحقیق کنونی شناسایی مشکلات حائز اهمیت تحقیق و روند اهداف تحقیق ، متدها ، دستیابی ها و چالش ها در SHE با انجام بازنگری جامع از تحقیقات اخیر بود که تعداد مرتبطی از نشریات و پروژه ها را در این حوزه پوشش می داد . نتیجه ی اصلی تحقیق اولیه ی ما ،  طبقه بندی SHE بر طبق چندین ویژگی متعامد است از جمله معماری ، اجزاء تشکیل دهنده ، تکنولوژی ها ، حوزه های کاربردی و متدهای محاسباتی به کار رفته در آنها می باشد ( به ویژه هوش مصنوعی و متدهای هوشمند محاسباتی ) .

    ما از تعداد انبوه پروژه های تحقیق و نشریات در این حوزه به ویژه آنهایی که در طول دهه ی اخیر رخ داده با خبر هستیم . با این وجود ، ما امیدواریم که با تمرکز بر مسئله ای که در SHE حائز اهمیت می باشد بتوانیم تصویری کاربردی و جامع برای خوانندگانی که  در حال آغاز تحقیق SHE هستند ارائه دهیم .

    این مقاله به صورت زیر سازماندهی شده است . در بخش 2 ما طبقه بندی SHE را پیشنهاد می کنیم و به طور مختصر ویژگیهای به کار رفته در این طبقه بندی را مشخص می کنیم .   در بخش 3 بازنگری مختصری از چندین پروژه ی تحقیقی SHE را تهیه کردیم که پوشش خوبی از طبقه بندی پیشنهاد  شده در این مقاله را نشان می دهد . بخش آخر نتیجه گیری می کند به به کارهای آتی اشاره دارد . س



  • محتوای فایل دانلودی:
    چکیده مطلب
    هدف این تحقیق تهیه ی یک بازنگری جامع از محیط خانه های هوشمند با تمرکز بر معماری و حوزه های کاربردی شان ، همچنین تکنولوژی های به کار رفته ، زیر ساخت ها و استانداردها می باشد . منبع اصلی اطلاعات با استفاده از اطلاعات قبلی و موجود و پروژه های انجام شده در این حوزه فراهم شد . در حالیکه نتیجه ی اصلی تحقیق ما طبقه بندی محیط خانه های هوشمند است که توسط بررسی این پروژه نشان داده می شود .
    توصیف گر موضوعات و طبقه بندی ها
    H.4 { کاربرد سیستم های اطلاعات } : امور متفرقه
    اصطلاحات کلی
    تکنولوژی اطلاعات
    واژگان کلیدی
    خانه ، شبکه خانگی ، محیط هوشمند